КОМІТЕТ ВФУ ПО ПРОВЕДЕННЮ ЗМАГАНЬ
ЗВЕРНЕННЯ ДО СУДДІВ, ТРЕНЕРІВ, ЗМАГУНІВ УКРАЇНИ
 

Шановні колеги, маємо честь і необхідність звернутися до Вас з наступною інформацією і проханням:

Плануючи проведення змагань на наступний рік просимо Вас брати до уваги, що зміни щодо застосування ПВП 42 тривають. Так, поряд з діючими змінами ПВП 42 у Правилах Класу 470, з 01 березня 2004 запроваджуються також і Класом ФІНН зміни, які не можуть не бути відчутними для змагунів, а відтак мають обов’язково братися до уваги як у спрямуванні тренувань на воді, так і у підготовці суддів.

Наводимо повний текст діючих змін ПВП 42 для Класу 470, і змін щодо цього Правила, які набирають сили у наступному, 2004 році, для Класу ФІНН:

 ПРАВИЛА КЛАСУ 470

26.   РУШІЙНА СИЛА
26.1  На зміну ПВП 42.3(b):
За винятком бардіжання проти вітру, коли є можливим сьорфінґ (прискорення на підвітряному боці хвилі) або глісирування, екіпаж судна може, задля збудження сьорфінгу або  глісирування, здійснити помпувальний гребок, , але тільки одноразово на кожній окремій хвилі або протягом одного пориву вітру.
26.2  На зміну ПВП 42:
Якщо на стартовому судні перед подачею підготовчого сигналу піднесено „жовтого прапора”, то ПВП 42 не застосовуватиметься. Зазвичай „жовтий прапор” має не підноситися, якщо швидкість вітру визначено меншою за 10 вузлів (5 м/сек). Судна мають змагатися використовуючи для збільшення, збереження або зменшення своєї швидкості тільки енергію вітру і води.  Особовий склад екіпажу може шкотувати вітрила, диферентувати і відкренювати судно та здійснювати інші дії, які є у межах доброї морської практики.  Кожний з членів екіпажу може робити своїм тілом рухи без будь яких обмежень, за винятком того, що рухи у воді на кшталт веслувальних, які просувають судно, є забороненими. Якщо протягом перегонів середня швидкість вітру стане меншою за 10 вузлів, то Перегоновий комітет може прийняти рішення про поновлення застосування ПВП 42 у повному обсязі (не відміняючи Правила Класу 470  26.1)

Якщо таке рішення прийнято, то  ПВП 42 (зі зміною за Правилом Класу  26.1) застосовується від знака, який є найближчим до судна перегонового комітету на якому разом з „жовтим прапором” піднесено кодовий прапор „В” (Браво) і до будь якого наступного знака, біля якого на судні перегонового комітету буде піднесено сам-один „жовтий прапор”, який означатиме... і т. д. (Це є зміною розділу ПВП Перегонові Сигнали).

Біля кожного знака, де застосовано один з цих візуальних сигналів, перегоновий комітет має привернути увагу змагунів частими короткими звуковими сигналами.

ПРАВИЛА КЛАСУ ФІНН

Вилучається Правило 5.7, разом з його підрозділами і примітками.І замінюється на:

5.7    На зміну ПВП 42:
5.7.1

Кодовий прапор Q (квебек), що його піднесено на старті, або біля (поворотного) знака, означає:

"Після стартування, або після огинання знака, для всіх відрізків дистанції, окрім бардіжальних відрізків, на відміну від ПВП 42, пампінґ , рокінґ і учінґ є дозволеними".
5.7.2   Кодовий прапор R (ромео), що його піднесено поряд зі знаком, означає:

"Після огинання цього знака ПВП 42 застосовуватиметься без будь яких змін".

5.7.3  Асоціація Класу ФІНН пропонує керівникам перегонів застосовувати Правило 5.7.1 у разі швидкість вітру, виміряна на палубному рівні, є більшою за 12 вузлів (6 м/сек).”

Тобто, тепер за вітру нижче 12 вузлів (якщо не було подано сигнал за Правилом 5.7.1 ) дозволено робити тільки один помпувальний гребок на одній хвилі, а не три, як було дотепер, проте за наявності вітру понад 12 вузлів (якщо було подано сигнал за Правилом 5.7.1) на похідних, (і тільки на похідних, бо бардіжальних відрізків Правило 5.7.1 не стосується!) відрізках дистанції  ПВП 42 практично не діє (пампінґ, рокінґ і учінґ є дозволеними.)