Регіональним
вітрильним федераціям,
Технічним комісіям, яхт-клубам
базування
та власникам спортивних
крейсерських вітрильних яхт.
Про
порядок видачі Суднових білетів та
Сертифікатів
спортивним крейсерським
вітрильним яхтам
в 2000 році
Завантажити архів з документацією у форматі WinWord 6/7 95
1. Згідно з діючими нормативними актами, прийнятими в Україні і рішеннями Президії Вітрильної федерації України, з навігації 2000 року усі спортивні крейсерські вітрильні яхти (яхти, які у своїй діяльності користуються водними шляхами) зобов’язані мати:
2. Судновий білет державного зразка (для яхт, що йго не мають), можна отримати у структурному підрозділі Держінспекції.
При цьому дія “Сертифікатів” та “Актів технічного огляду”, які видано у 1999 році, з метою реєстрації подовжено до 31 березня 2000 р., що узгоджено з Держінспекцією.
3. Отримання Сертифікату спортивного вітрильного судна на 2000 рік здійснюється у відповідності з вимогами “Положення про “Сертифікат спортивного вітрильного судна” з перерахуванням на рахунок ВФУ внеска, який регламентується окремим документом . Необхідні документи Технічний комітет ВФУ приймає до 1 травня 2000 року.
При цьому:
Деякі пояснення з листа 1999 року
Шановні
колегі !
…………………………………
При цьому звертаємо увагу на наступне:
- “2. Тип і
призначення судна” пишеться Крейсерська
вітрильна (або вітрильно-моторна )
яхта;
- “7. Валова місткість” ставиться
значення в регістрових тонах, яке
отримується згідно до формули, що
додається;
- “10. Район та умови плавання” пишеться
ВВШ, МШ (внутрішні водні шляхи,
морськи шляхи);
- “13. Організація, що здійснює
технічний нагляд” пишеться Технічний
комітет Вітрильної федерації
України.
*/ Назви суден, що реєструються, не повинні повторюватись. Тому за згодою заявника може бути змінена назва, або, в залежності від терміну подання заяви про реєстрацію, до назви додається число, наприклад – “Хвіля”, “Хвиля-1”, “Хвиля-2” і т.д.
Завантажити архів з документацією у форматі WinWord 6/7 95
Крейсерський та Технічний комітети ВФУ