Регіональним вітрильним федераціям,
Технічним комісіям, яхт-клубам базування
та власникам спортивних крейсерських вітрильних яхт.

Про порядок видачі Суднових білетів та Сертифікатів
спортивним крейсерським вітрильним яхтам
в 2000 році

Завантажити архів з документацією у форматі WinWord 6/7 95

1. Згідно з діючими нормативними актами, прийнятими в Україні і рішеннями Президії Вітрильної федерації України, з навігації 2000 року усі спортивні крейсерські вітрильні яхти (яхти, які у своїй діяльності користуються водними шляхами) зобов’язані мати:

2. Судновий білет державного зразка (для яхт, що йго не мають), можна отримати у структурному підрозділі Держінспекції.

При цьому дія “Сертифікатів” та “Актів технічного огляду”, які видано у 1999 році, з метою реєстрації подовжено до 31 березня 2000 р., що узгоджено з Держінспекцією.

3. Отримання Сертифікату спортивного вітрильного судна на 2000 рік здійснюється у відповідності з вимогами “Положення про “Сертифікат спортивного вітрильного судна” з перерахуванням на рахунок ВФУ внеска, який регламентується окремим документом . Необхідні документи Технічний комітет ВФУ приймає до 1 травня 2000 року.

При цьому:

Деякі пояснення з листа 1999 року

Шановні колегі !
…………………………………

При цьому звертаємо увагу на наступне:

- “2. Тип і призначення судна” пишеться Крейсерська вітрильна (або вітрильно-моторна ) яхта;
- “7. Валова місткість”
ставиться значення в регістрових тонах, яке отримується згідно до формули, що додається;
- “10. Район та умови плавання” пишеться ВВШ, МШ (внутрішні водні шляхи, морськи шляхи);
- “13. Організація, що здійснює технічний нагляд” пишеться Технічний комітет Вітрильної федерації України.

*/ Назви суден, що реєструються, не повинні повторюватись. Тому за згодою заявника може бути змінена назва, або, в залежності від терміну подання заяви про реєстрацію, до назви додається число, наприклад – “Хвіля”, “Хвиля-1”, “Хвиля-2” і т.д.

Завантажити архів з документацією у форматі WinWord 6/7 95

Крейсерський та Технічний комітети ВФУ