ПРОТОКОЛ №10

ЗАСІДАННЯ ПРЕЗИДІЇ ВІТРИЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
від 29 вересня 1998 року

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1 ЗВІТ КОМІТЕТУ ВИМІРЮВАЧІВ
Доповідач - Головний Вимірювач ВФУ С.Винокур

2 ПРО СТАН СПРАВ З РЕЄСТРАЦІЇ ВІТРИЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ УКРАЇНИ У ЯКОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
Доповідач - Віце-Президент ВФУ Ю.Демке

3 ПРО РОБОТУ СЕКРЕТАРЯ ВФУ
Доповідач - Секретар ВФУ О.Зайцев

4 ПРО СТАН СПРАВ З РЕЄСТРАЦІЇ У ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ "ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ СПОРТИВНИХ ВІТРИЛЬНИХ ТА ВІТРИЛЬНО-МОТОРНИХ СУДЕН (ЯХТ)"
Доповідач - Виконавчий директор ВФУ В.Скавронський

5 ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СТАН СПРАВ У ЗБІРНІЙ КОМАНДІ УКРАЇНИ, ПЛАНИ ПІДГОТОВКИ ДО НАСТУПНОГО СЕЗОНУ 1999 р.
Доповідач - Голова спортивного Комітету, Головний тренер Збірної команди В.Майоров

6 ПРО СТАН СПРАВ З ФІНАНСУВАННЯМ ВФУ
Доповідач - Виконавчий директор В.Скавронський

7 РІЗНЕ

Присутні: Члени Президії ВФУ:

Члени Комітету Вимірювачів

СЛУХАЛИ: Питання Перше Порядку Денного
ЗВІТ КОМІТЕТУ ВИМІРЮВАЧІВ

Доповідач - Голова Комітету Вимірювачів Семен Винокур. У своєму звіті С.Винокур зхаректеризував стан справ з вимірюванням крейсерських перегонових яхт та яхт олімпійських класів. На поточний момент в Україні є чинними міжнародні Правила Вимірювання IOR та СПО -90 з відповідними змінами та доповненнями. На початку року було проведено семінар Вимірювачів ВФУ, на якому було обговорено пропоновані зміни та затверджено певні доповнення до СПО-90. Всі вимірювачі ВФУ забезпечені належною документацією, хоча і існують певні труднощі з частиною методичних матеріалів. Як було зазначено в доповіді, чинні правила вже доволі застаріли. У міжнародній практиці вимірювання застосовуються нові правила IMS, але доцільність їх запровадження в Україні викликає певні сумніви, з огляду на досвід їх застосування в світі та складності з придбанням необхідних інструментів та програмного забезпечення. Взагалі, в світовій практиці вимірювання домінуючою є тенденція до переходу на спрощені правила вимірювання, зокрема на національні клубні правила та правила типу ORC Club. З огляду на це пропонується розробити в Україні Національні Правила Вимірювання крейсерських перегонових яхт з врахуванням досвіду застосування IOR та СПО-90, які мають з одного боку забезпечити безпеку перегонів, а з другого - враховувати нові тенденції яхтобудування. Треба також запровадити порядок видачі Вимірювальних Свідоцтв та Свідоцтв про Бал за новими Національними Правилами. Свідоцтва мають видаватися тільки Національним Повноважним Органом - Вітрильною Федерацією України за Протоколом Вимірювача, який надсилається до ВФУ. Щодо вимірювання олімпійських та міжнародних класів яхт - в Україні є чинними Міжнародні Правила Вимірювання з усіма поточними змінами та доповненнями. Ці зміни ВФУ отримує від ISAF і розповсюджує серед вимірювачів. Дещо складнішою є ситуація з яхтами Міжнародного класу "Кадет". Правила, що їх мають вимірювачі в Україні, є застарілими, але за попередні два роки після постійного листування з Міжнародною Асоціацією класу "Кадет" так і не вдалося отримати нову редакцію Правил Класу. Нажаль, Правила Класу "Кадет" не розповсюджуються через ISAF , і також, відсутні на сервері Асоціації у мережі INTERNET. Питання про правила класу "Кадет" мають обговорюватися на черговому семінарі вимірювачів. Співдоповідач Л.Коваленко повідомив членів Президії про кількість яхт, які мають чинні Свідоцтва про Бал. На поточний момент таких яхт в Україні налічується понад 230, переважна кількість з яких зареєстрована у місті Києві. Інші яхти, яких налічується понад 400, свідоцтв не мають. Це призводить до дуже низького рівня змагань з крейсерських перегонів. Взагалі, політика ВФУ щодо крейсерських перегонів має бути більш жорсткою з питань проведення та дотримання правил вимірювання. В обговоренні питання брали участь всі присутні члени Президії. Зокрема Головному Вимірювачеві були поставлені запитання щодо врахування наявності чи відсутності спінакера на перегоновий бал, наявності генакера та бушприту. Частина запитань стосувалася питань підготовки вимірювачів, а також питань опрацювання інформації з Міжнародних Організацій, зокрема з ORC. Є.Ударцев, на якого було покладено обов’язки щодо взаємодії з ORC та роботи з матеріалами, які надходять до ВФУ, висловив зауваження щодо Крейсерської Спілки України, яка не змогла забезпечити належний рівень співпраці з порушеного питання.

УХВАЛИЛИ:
1 Вважати діяльність Комітету Вимірювачів задовільною.
2 Доручити Комітетові Вимірювачів розробити до кінця листопада проект Національних Правил Вимірювання крейсерських перегонових яхт та необхідної документації.
3 Розроблений проект надіслати вимірювачам і після обговорення та доопрацювання подати проект на затвердження Президії.
4 Після затвердження, Національні Правила оприлюднити та надати їм чинності.

За Ухвалу члени Президії голосували одноголосно.

Повернутися до Порядку Денного

СЛУХАЛИ: Питання Друге Порядку Денного
ПРО СТАН СПРАВ З РЕЄСТРАЦІЇ ВІТРИЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ У ЯКОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ

На поточний момент всі необхідні документи зібрано та упорядковано відповідно до вимог Держкомспорту. Загалом документи і відомості надіслано до ВФУ від 11 територіальних Федерацій. Відсутні лише документи з Автономної Республіки Крим. Деякі уточнення треба отримати від Харківської Федерації. Необхідно також поновити контактні адреси та телефони з Київською та Одеської Федераціями.

УХВАЛИЛИ:
1 У термін 5 днів закінчити роботу з укладання необхідних для реєстрації документів та подати документи на реєстрацію.
2 Виконання роботи доручити Віце-Президентові ВФУ Ю. Демке та Виконавчому директорові ВФУ В.Скавронському.

Повернутися до Порядку Денного

СЛУХАЛИ: Питання Третє Порядку Денного
ПРО РОБОТУ СЕКРЕТАРЯ ВФУ

В своєму повідомленні Секретар ВФУ О.Зайцев докладно розповів про виконання своїх обов’язків, як вони передбачені Статутом ВФУ. Це стосується організації розповсюдження інформації, яка надходить до ВФУ, інформування Територіальних Федерацій ВФУ про діяльність Керівних Органів ВФУ, співпраці з засобами масової інформації щодо результатів та досягнень спортсменів ВФУ на різних змаганнях як в Україні, так і поза її межами, а також надання інформації щодо вітрильництва взагалі. Реальна діяльність як правило дещо виходить за рамки статутних вимог. Зокрема це стосується взаємодії з Міжнародними Організаціями. З другого боку частина обов’язків не може бути виконана в належному обсязі за умов надання недостовірної інформації від Територіальних Федерацій. З цієї причини ще й досі неможливо укласти повні списки членів ВФУ. Визнано, що частина інформації щодо діяльності ВФУ розповсюджується несвоєчасно і з запізненням. На майбутнє кількість таких випадків має бути гранично зменшена при відсутності об’єктивних причин.

УХВАЛИЛИ:
1 Інформацію Секретаря ВФУ взяти до уваги.

Повернутися до Порядку Денного

СЛУХАЛИ: Питання Четверте Порядку Денного
ПРО СТАН СПРАВ З РЕЄСТРАЦІЇ У ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ "ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ СПОРТИВНИХ ВІТРИЛЬНИХ ТА ВІТРИЛЬНО-МОТОРНИХ СУДЕН (ЯХТ)"

На поточній момент готовий проект Указу про введення Положення у дію та про введення права реєстрації спортивних вітрильних суден до Положення про діяльність Держкомспорту.

УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію про стан справ з наданням чинності Положенню про Реєстрацію спортивних суден взяти до уваги.

Повернутися до Порядку Денного

СЛУХАЛИ: Питання П’яте Порядку Денного
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СТАН СПРАВ У ЗБІРНІЙ КОМАНДІ УКРАЇНИ, ПЛАНИ ПІДГОТОВКИ ДО НАСТУПНОГО СЕЗОНУ 1999 р.

В інформаційному повідомленні Головний Тренер збірної Команди В.Майоров поінформував членів Президії про досягнення спортсменів Збірної команди та про плани підготовки на наступний сезон Спортсмени України вибороли у 1998 році звання Чемпіонів ISAF у класі 470, звання Чемпіонів Європи та Світу у класі 470 (жіночий екіпаж). У класі "Солінг" український екіпаж виборов звання чемпіонів Європи та отримав срібні медалі на Чемпіонаті Світу. До цих здобутків треба додати і три олімпійські ліцензії ( жінки та чоловіки - у класі 470 та у класі "Солінг"). У Держкомспорті захищено концепцію щодо подальшого розвитку вітрильного спорту на другому етапі підготовки до наступної Олімпіади. Але все це ускладнюється браком коштів. У наступних сезонах переважна кількість Чемпіонатів Світу проходитиме в Австралії. З цієї причини вартість підготовки та перевезення матеріальної частини значно зростає і в окремих випадках досягає власне вартості самої матеріальної частини. Це стосується зокрема класу 49ER Але з боку Держкомспорту бракує підтримки та фінансування і не приділяється належної уваги розвиткові вітрильного спорту. Існує необхідність придбання нової матеріальної частини у класах 470, FINN, SOLING, 49ER. Бракує коштів на участь у головних змаганнях сезону.

УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію Головного Тренера взяти до уваги.
2. До кінця поточного місяця надати Президентові докладний кошторис щодо витрат Збірної Команди на підготовку до сезону 1999 року.

Повернутися до Порядку Денного

СЛУХАЛИ: Питання Шосте Порядку Денного
ПРО СТАН СПРАВ З ФІНАНСУВАННЯМ ВФУ

Виконавчий директор поінформував присутніх про надходження коштів до ВФУ. Грошові надходження складаються з бюджетних та позабюджетних коштів. До бюджетних коштів насамперед відносяться членські внески. Надходженням позабюджетних внеcків забезпечується Президентом ВФУ. За поточний рік надійшло 5 695 гривень членських внесків, що складає приблизно третину з планованих. За той же час організаційні витрати (поштові пересилання, телефонні розмови та витрати на пересилання факсів, придбання канцелярського знаряддя, витратні матеріали заробітна платня бухгалтера) складають 8806 гривень. Все це свідчить про недостатнє фінансування діяльності ФВУ і шкодить її діяльності.

УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію Виконавчого директора взяти до уваги.

Повернутися до Порядку Денного

РІЗНЕ Розглянуто наступні питання:
1 Про підтримку кандидатур Представників Польщі та Чехії у якості Представників Групи C ISAF.
2 Про стан справ з реєстрацією у Держкомспорті "Положення про атестацію і реєстрацію кваліфікованих яхтсменів-водіїв спортивних вітрильних та вітрильно-моторних суден (яхт)"
3 Інформація про діяльність Колегії Суддів ВФУ.
4 Про інцидент на Молодіжних Іграх (м.Севастополь) між спортсменами команд міст Києва та Миколаєва.
5 Про інцидент щодо яхт класу СОЛІНГ( м.Миколаїв) після закінчення Чемпіонату України серед кильових яхт.
6 Щодо дати наступного засідання Президії ВФУ
7 Про інформаційне забезпечення діяльності ВФУ

УХВАЛИЛИ:
Щодо кандидатур Представників Групи С: Підтримати кандидатури представників Польщі та Чехії у якості представників країн групи С у керівних органах ISAF на наступний термін.
Щодо реєстрації у Держкомспорті "Положення про атестацію і реєстрацію…" : Отримати необхідні відомості від В.Касьянова. В разі необхідності надати необхідну підтримку.
Щодо інформації про діяльність Колегії Суддів ВФУ: Заслухати Голову Колегії Суддів на найближчому засіданні Президії Щодо інцидентів на Молодіжних Іграх та Чемпіонаті України - інформацію взяти до уваги. Інформацію про подальший перебіг подій заслухати в разі необхідності на наступному засіданні Президії.
Щодо дати наступного засідання Президії: Провести наступне засідання Президії у разі необхідності 20 жовтня.
Щодо інформаційного забезпечення діяльності ВФУ:Визнати журнал ШКІПЕР інформаційним партнером ВФУ. Надання інформації від імені ВФУ має здійснюватися тільки офіційними особами.

Повернутися до Порядку Денного

ОЛЕКСАНДР ЗАЙЦЕВ
Секретар ВФУ